تجهیزات کمپینگ, طبیعتگردی

چه صندلی مناسب برای کمپینگ یا کوهنوردی است؟

پس از یک ماجراجویی یک روزه به دور از اردوگاه یا در امتداد مسیر ، یک مکان راحت برای استراحت کردن به دست آورید. طراحان صندلی کمپینگ  در سالهای اخیرمدل های زیادی را وارد بازار کرده اند ، بنابراین گزینه های زیادی برای انتخاب  خود دارید.

هنگام انتخاب صندلی کمپینگ ، عوامل زیر را در نظر بگیرید:

استفاده نهایی: برای کوله پشتی ، وزن و اندازه بسته بندی شده آمار کلیدی است. برای کمپ هایی که با ماشین می روید برای فضای بهتری که در صندوق اشغال میکند دقت کنید به فضای بسته بندی و حجم و وزن آنها ، اهمیت  دارد.

اندازه / ارتفاع: اگر به صندلی جادار نیاز دارید ،بهتر است از صندلی هایی که جایگاه نشیمن بزرگتری دارند بهتراست استفاده  کنید. صندلی هایی کوچک با پایه های U شکل با حجم کم مناسب برای کنسرت ها و زمین های ناهموار یا شنی مناسب هستند. صندلی هایی که با ارتفاع بلندتر هستند باعث میشود که زانوهای شما 90 درجه قرار بگیرند که این امر چندین حسن دارد این امرسبب راحتی بیشتر و فشار کمتر به مفاصل میشود.

مدل های صندلی عبارتند از: گزینه ها شامل کلاسیک ، دو پا ، سه پا ، راک ، گلایدر و… است. اگر یک صندلی خلاقانه جذاب است ، قبل از خرید آن را حتما تست کنید

صندلی های کوله پشتی

به راستی یک صندلی کوهنوردی backcountry لوکس است. بنابراین وزن و اندازه بسته بندی بسیار مهم است. اگر تصمیم به افراط و تفریط دارید ، تصمیم بگیرید که چه وزنی قرار است  به اضافه کردن وزن خود دارید و زمانی که در کوله پشتی خود میخواهید قرار دهید چه میزان  فضایی دارید ما هر دو مشخصات وزن و اندازه بسته بندی شده را در aralkala.com  قرار داده ایم.

صندلی های کمپینگ  خودرو

هیچ قاعده ای وجود ندارد که می گوید صندلی که عمدتاً برای کوله پشتی خریداری کرده اید نمی توانید برای صندلی های کمپ شما باشد. اما ماشین شما تمام توان بارهای  سنگین را انجام می دهد ، بنابراین می توانید یک صندلی ایده آل انتخاب کنید که به اندازه دلخواه بزرگ و راحت باشد.

سبک صندلی کمپ

تصویری که سبک های مختلف صندلی اردوگاه را نشان می دهد

صندلی های اردوگاه کلاسیک: اینها دارای چهار پا (یا یک پایه مشابه با پایدار) به همراه صندلی عقب و صاف است. آنها مقرون به صرفه ، پایدار و به طور معمول به اندازه کافی برای نشستن و ایستادگی با سهولت هستند.

صندلی با ارتفاع کم: روی شن و ماسه یا زمین ناهموار خوب است زیرا از یک صندلی که با ارتفاع بالاترهستند تسلط بهتری دارند . همچنین گزینه ای عالی برای کنسرت های فضای باز است که محدودیت ارتفاع را روی صندلی های قرار می دهد.

راکرها و گلایدرها:این نمونه صندلی ها برای اشخاصی مناسب است که در دل طبیعت میخواهند به آسمان نگاه کنند و خوابی دلپذیر داشته باشند

صندلی های معلق: مبلغ کمی بیشتر برای این طراحی جدید پرداخت می کنید که در آن صندلی از قاب آویزان است و به شما اجازه می دهد کمی تکان بخورید. نگران زمین ناهموار نباشید زیرا به حالت تعلیق در آمده اید.

صندلی Scoop:. بسیاری از افراد سازش خوبی را ارائه می دهند و به شما راحتی در صندلی اردوگاه سبک می دهد.این صندلی ها با راحتی بیش از اندازه طرفداران زیادی دارد بخاطر نوع طراحی منحصر به فرد خودش و مناسب برای پای آتش میباشد

صندلی های سه پا: ساده ترین نوع صندلی اردوگاه است. این نوع صندلی از حجم و قیمت مناسبی برخوردار است و هر قشری میتوانند از این نوع صندلی داشته باشند.دارای یک پشتی و یک کفی

صندلی های دو پا: این نمونه صندلی ها از دوپایه که در قسمت پشت صندلی طراحی شده است.در قسمت جلو پاهای شما پایه صندلی میشود در غیر ایتصورت اگر به پشت هدایتش کنید امکان دارد که از پشت برگردید و این نمونه صندلی به هیچ عنوان توصیه نمیشود

سایر نکاتی که برای خرید یک صندلی باید دقت کنید

مواد: اغلب قیمت ، کیفیت مواد را در قاب و پارچه ها نشان می دهد. صندلی های کوله پشتی ممکن است شامل اجزای فوق سبک باشد.

ظرفیت: همه صندلی ها از یک وزن یکسان برخوردار نیستند ، بنابراین اگر شما یک وزن بالایی دارید ، این مشخصات را بررسی کنید.

موارد اضافی: نگهدارنده های پایه ها، پایه های قسمت زمین برای تسلط بهتر روی زمین ، ، صفحه های مش قابل تنفس  که  این امر سبب میشود در طولانی مدت نشیمن تعریق نداشته باشد موارد دیگر باعث راحتی بیشتر می شوند.

پیچیدگی: صندلی هایی برای تفریحگاه خود انتخاب کنید که از باز و بسته شدن خسته نشوید و در کمترین زمان ممکن بتوانید آنها را باز و بسته کنید و پیچدگی برای نصب نداشته باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *